Siirry pääsisältöön

Halujen kontrollointi

Olen taas päätynyt tilanteeseen, jossa en tahdo saada kontrollia itseeni. Tilanteeseen, jossa ajatukseni vaeltelevat levottomasti etsien paikkaansa. Siihen pisteeseen jossa halut määräävät enemmän kuin saisivat. Taasen pari viikkoa on kulunut jatkuvasti miettien seksiä ja sitä, kuinka sitä voisikaan tehdä erilaisin tavoin. Taino oikeastaan vain yksin tavoin. Antaa toisen/toisten päättää kuinka minua käytetään. Pari viikkoa olen käytännössä joka päivä masturboinut ja miettinyt kalua. Miettinyt, kuinka paljon sitä haluaisinkaan. Yrittänyt laittaa uusia verkkoja vesille ja löytää seuraa. Se muuten onkin yllättävän hankalaa, koska pääasiassa seuraa löytyisi itseäni neljä kertaa vanhemmista miehistä tai sitten homma vain lässähtää kasaan. Miksi? Koska minä haluan ainakin tietää toisesta asioita ennenkuin lähden tapaamaan ja huomata, että olemme samalla aallonpituudella. Kovin usein käy niin, että kysyessäni toiselta osapuolelta "kertoisitko itsestäsi hieman lisää", on vastaus, että: "oon huono kertomaan itsestäni, kysy jos haluat tietää". Sepä on sitten siinä. Miten niin joku ei osaa kertoa itsestään mukamas yhtään mitään?? Muutamaan tapaamiseen olen aikanani lähtenyt ja niiden kautta olenkin oppinut varovaisemmaksi. Yhdellä kerralla vastassa odottikin aivan erilainen henkilö kuin mitä oli antanut ymmärtää itsestään ja toisella kerralla lauma teinejä kameran kanssa ja huutelemassa homoksi ynnä vastaavaa.. Jes.. Jäipä hyvä fiilis.

Joskus on hankala ymmärtää, kuinka voi tehdä näin voimakkaasti mieli jotakin asiaa. Päivittäin katselen suihinottopätkiä netistä ja haaveilen, että saisinpa olla tuossa paikalla. Gloryholessa ottamassa poskeen aina vain uudestaan reiästä ilmestyvää kalua, "spitroastattavana" olemista eli saisi kalua kummastakin suunnasta yhtä aikaa, autiotalossa odottamassa että mies tulee tarjoilemaan kalunsa minulle imettäväksi.. Aivan sama kuinka mutta jollakin tavoin pitäisi saada munaa. Tuntea sen kasvavan suussansa isommaksi, tuntea kuinka sillä läpsitään naamalle, tuntea kuinka toinen ottaa päästä kiinni ja nussii suuhun.. Tuntea kuinka spermalasti lentää naamalle ja suuhun. Joskus mietin, että onko puheissani mitään heteroa enää? Itseasiassa seuraavassa kirjoituksessani onkin tarkoitus pureutua seksuaalisuuteen ja seksuaaliseen suuntautumiseen. Tämänhetkinen olotila ei anna periksi kirjoittaa mitään syvällistä tai analysoivaa. Tämänhetkinen olotila antaa periksi miettiä vain puvussa olevaa miestä, joka näyttää minulle paikkani ja tyhjentää spermalastinsa minuun. Noh, ehkä joskus löytyy joku asiallinen tapaus vielä.

Kaikkeen tähän olotilaan ei varmasti auta se, että olen ottanut askeleen pidemmälle minuuteni kanssa. Olen ajoittain alkanut kulkea julkisilla paikoilla siten, että pidän varsinaisten vaatteideni alla esimerkiksi rintaliivejä, hipstereitä ja sukkanauhoja. Noh ei sinänsä kovin uskaliasta koska ne eivät sieltä näy, mutta antavat itselleni mukavan vivahteen olemiseen. Haluaisin kyllä kehittyä itseni laittamisessa pidemmälle, eli esimerkiksi meikkaamisessa, mutta kuukausittainen budjetti ei oikein anna myöten isompien vaatehankintojen tekemiseen. Meikkaamista toki varmasti oppisi netistä mutta jotenkin vielä karsastan itseni katsomista peilistä kun olen pukeutuneena. Siinä jotenkin salainen minäni alkaa taistella ihanneminäni kanssa todella pahasti ja sekös sitten aiheuttaakin melkoista tunteiden vuoristorataa.

Joskus mietin, onko tällainen päivittäinen halu ottaa suihin oikeasti mikään fetissi? Tavallaan on, koska se hallitsee valitettavan paljon elämääni välillä. Tänäänkin olen pääasiassa odottanut pääseväni kotiin, katsomaan suihinottoa netistä ja ottamaan mahtavat dildoni pöydälle päästäkseni hipelöimään niitä. Jokin minua vain kiehtoo kalussa. Seisovassa, spermaisessa kalussa.. Erityisesti jos siinä on kondomi päällä. Tai menee se tietysti ilmankin, mutta jostain syystä myös kondomit kiihottavat minua (weird). Monesti tykkäänkin rullailla niitä dildojen päälle ja muutenkin vain pyöritellä niitä käsissäni. Noh ehkä tämä riittää tältä erää. Seuraavaan kertaan, jolloin ehkä saisin kirjoitettua seksuaalisuudesta jotain tolkullista auki.

Kommentit