Siirry pääsisältöön

Fantasiana auktoriteetti

Oli pakko tulla kirjoittamaan näinkin lyhyellä välillä uudestaan. Viikonlopun jäljiltä ja viimeisimmän kirjoituksen jäljiltä nousivat taas samat tuntemukset pintaan. Fantasiat, fetissit ja halut. Haluista voimakkaimpana suihinottaminen. Taas kerran olen pisteessä, jossa en osaa ajatella mitään muuta kuin itseäni polvillani, jäykkä ja spermainen kalu suussani. En vain saa sitä ajatusta mielestäni taas mitenkään. Jokainen hetki, jota minun ei tarvitse käyttää johonkin käytännön tekemiseen, mietin vain munan imemistä. En pysty ymmärtämään itseäni, kuinka se halu voi taas vallata mielen niin pahasti, että koko kroppani huutaa saada ottaa poskeen. Enemmän haluaisin päästä ottamaan suihin, kuin että minulta otettaisiin suihin. Niin kuin aikaisemmin olen kirjoittanut, miellän tämän itselläni fetissiksi sen vuoksi, että se valtaa ajatukseni ja hallitsee toimintaani ajoittain jopa todella pahasti. Miten silti voi olla niin vaikeaa saada toteutettua sitä? Välillä kiellän itseltäni moiset ajatukset ja erityisesti sen, että lähtisin sitä oikeasti toteuttamaan. Lukittaudun pimeään huoneeseen imeskelemään dildoa jotta voin uskotella itselleni, että tämä on ihan ok. Seuran löytyminen on silti osoittautunut todella vaikeaksi. Kerta kaikkiaan asiallisen, fiksun ja intellektuellin seuran löytäminen tuntuu mahdottomalta. Mikäli joku tuntemani ihminen laittaisi viestin, että tuletko ottamaan poskeen, olisin viivana matkalla. Tuntemattoman luokse en kuitenkaan lähde vain iän, fyysisen koon ja kalun mitan perusteella.

Suihinottamisen haluun liittyy voimakkaasti alistuminen ja roolileikit auktoriteettien muodossa. Koen aivan käsittämättömän kiihottavaksi ajatuksen, jossa minä olisin ns. alemmassa arvoasteikossa. Esimerkiksi työhaastattelu, työpaikka tai jokin muu tilanne, jossa minulle ei jää muita vaihtoehtoja kuin totella. Olkoot sitten esimies - alainen asetelma, jossa minulle sanotaan, että olisi potkut ja karenssi tiedossa. Voisin pelastaa työpaikkani suostumalla ottamaan esimieheltä poskeen. Tai että en pysty maksamaan vaikkapa asuntoni vuokraa ja vuokranantaja karhuaa saataviaan ja lennän pihalle jossei rahaa löydy, mutta tilanne sovitellaan suihinotolla. Jokin vastaavanlainen asetelma. Se kiihottaa aivan älyttömästi. Aikaisemminkin olen kirjoittanut, että töissäni joudun olemaan melkoisena esimerkkinä ja auktoriteettina, joten liekö sitten sieltä kumpuava tuo alkukantainen halu. Itse en osaa asettaa ihmisiä mitenkään eriarvoiseen asemaan mutta rakastan ajatusta tilanteessa, jossa minut on asetettu alempaan asemaan. Tiedä häntä mikä siinäkin sitten lienee. Kaikenlainen arvon alentaminen, haukkuminen ja huonompana pitäminen kiihottaa kun se kohdistuu minuun itseeni.

Mielessäni pyörii jatkuvasti mielikuva, jossa olen pakotettuna polvilleni puvussa olevan miehen eteen. Vaativasti hän kaivaa kalunsa esille, ottaa päästäni kiinni ja tunkee kalunsa suuhuni. Hän määrää tahdin nussimalla minua suuhuni, jättämättä minulle valinnanvaraa kuinka voisin reagoida. Pakottaa minut seinää vasten ja upottaa kalunsa syvemmälle suuhuni. Tekee minulle selväksi, että hän vaatii nyt helpotusta itselleen ja minä saan sen tuottaa, halusin tai en. Minulla ei ole muita vaihtoehtoja kuin alkaa imemään ja alistua kohtalooni. Minä ja suuni olisimme vain tyydytyksen välikappaleita joka päätyisi siihen, kun olen alistettuna ja ahdettuna nurkkaan ja tunnen, kuinka suuri spermalasti lentää naamalleni ja kalu uppoaa uudestaan suuhuni ja tunnen, kuinka suuni täyttyy spermasta. En pysty tekemään mitään ja osa spermasta valuu suustani päälleni. Minut jätetään käytettynä ja spermaisena nurkkaan lojumaan, käsketään vain lähteä pois siistiytymään.

Joka päivä olen joutunut käymään runkkaamassa. Ajatukseni ja haluni pitävät muuten minusta liian voimakkaasti kiinni, enkä pysty keskittymään mihinkään muuhun. Tätäkin kirjoittaessani housuni ovat aivan märät ja haluaisin vain saada kalua suuhuni. Minun on aivan turha yrittää edes keskittyä mihinkään muuhun tällä hetkellä, koska haluni pitävät minua otteessa. En kaipaa tässä hetkessä mitään muuta kuin sitä, että joku tulisi vaatimaan minulta suihinottoa ja laittaisi minut tekemään sitä. Näyttäen minulle, että se on ainoa asia johon kelpaan edes jotenkuten. Auktoriteettiasemat kiihottavat minua aivan valtavasti. Vielä kun saisin liittää siihen toisen voimakkaan fetissini, eli naisten vaatteet. Rakastan katsoa videoita, joissa on joko nainen tai naiseksi puettu mies ottamassa suihin puvussa olevalta mieheltä. Videoita, joissa on selvästi auktoriteetti- ja valta-aseman käyttöä. Ehkä vielä joskus sitäkin pääsee toteuttamaan. Aika poistua koneelta tässä kohtaa, kun pahin ajatusvirta on saatu kirjoitettua blogiin auki.

Kommentit