Siirry pääsisältöön

Fantasia

 Tämä ei ole uusi fantasia sinänsä, olen siitä aikaisemminkin kirjoittanut. Kirjoitan fantasiastani silti, koska se on voimakkaasti ja hallitsevasti mielessä tällä hetkellä. Fantasia on pakeneminen/kiinni joutuminen. Aikaisemmin taisin kirjoittaa jotakin isosta kartanosta tai saaresta ja samalla teemalla tässä mennään. Ehkäpä tässä fantasiassa on BDSM vivahteita ja voisi käyttää termejä Hunter/Pray tai Predator/Pray.

Fantasiassani olen jossakin paikassa, olkoot se sitten se iso kartano tai saari. Kuitenkin sellainen paikka jossa on riittävästi tilaa liikkua ja piiloutua, mutta sieltä ei suoranaisesti pääse pois kuin korkeintaan yhdestä paikasta, joka ei ole minulla tiedossa. Tiedän tilanteen tässä paikassa ja tiedän, että jossain päin tätä paikkaa on pakoreitti tai paikka, josta pääsee "turvaan". Tiedän myös, että muut tässä paikassa olevat tietävät minun olevan siellä, ja he haluavat löytää minut. Ja he, ovat äärimmäisen kiimaisia ja halukkaita.

Tässä paikassa voisi olla piilopaikkoja ja erilaisia varusteita löydettävänä, joilla voisin parantaa mahdollisuuksiani piiloutua tai selvitä eteenpäin tähän turvapaikkaan. Vaikka myös välineitä, joilla voisin yrittää karkottaa ihmisiä, jotka löytävät minut tai ovat aikeissa saada minut kiinni.

Kertomukseni kieltämättä alkaa kuulostamaan erinäisiltä elokuvilta, kuten vaikkapa Hunger games elokuvilta, erilaisella twistillä. Sinänsä kertomukseni ei ole pelkkä fantasia. Jos tällainen tilanne tai tapahtuma olisi järjestettävissä turvallisesti, järkevällä vaivalla, toteuttaisin sen. Siinä mielessä se on fantasia, etten osaa nähdä tällaisen olevan tosielämässä mahdollista tapahtuvan järkevällä vaivalla, tai turvallisesti.

Fantasiassani nämä ihmiset saavat olla miehiä tai naisia, joskin tällä hetkellä, taas kerran, preferoin jostain syystä miehiin, yllättäen. Jos jään kiinni, kiinniottajani saavat käyttää minua seksuaalisesti hyväkseen kuten haluavat. Minuutin, tunnin tai koko päivän aina siihen asti, että he ovat tyydyttäneet halunsa. Mikäli olen jäänyt kiinni yhdelle taholle ja paikalle saapuu muita, he voivat yhtyä tilanteeseen mukaan, eikä heidän tarvitse väistää tilannetta. Vaikka toisaalta, he voisivat kyllä alfaurosten tapaan taistella siitä, kumpi minut saa ottaa ensin, siinäpä mieltä kiehtova ajatus.. 

Jo ajatus on minusta aivan järkyttävän kiihottava. Piiloudun, pakenen ja yritän löytää turvaan. En kuitenkaan huomaa erästä "saalistajaa" joka on nähnyt minut. Hän saa minut kiinni enkä pääse pakenemaan tilanteesta. Silmänräpäyksessä olen selkä seinää vasten, kädet kiinni ja saalistajani on työntänyt kivikovan kalunsa suuhuni ja alkanut nussimaan minua suuhun armotta. Nussimisesta kuuluu niin paljon ääntä, että se saattaa vetää muita saalistajia puoleensa. Kuulenkin askeleiden ääniä läheltäni ja tunnen, miten uudet kädet tarttuvat hiuksiini ja vahvoin ottein pääni kääntyy ja uusi kalu työntyy suuhuni epäröimättä.

Vahvat kädet pakottavat minut ylös ja raahaavat minua. Huomaan olevani pöydän edessä ja minut painetaan määrätietoisesti mahalleen pöydän päälle. Hetkeäkään epäröimättä kova, spermainen kalu työntyy suuhuni syvälle. Tunnen miten vaatteeni revitään pois ja takanani oleva mies asettelee kaluansa pepulleni... ja työntyy armotta sisääni... En voi tilanteelle mitään, sillä miehet ovat minua vahvempia ja ottavat minut määrätietoisesti.

Miehet ovat saaneet tyydytyksensä ja jättävät minut käytettynä ja spermattuna makaamaan. Keräilen vaatteeni ja itseni, alan ryhdistäytyä ja miettiä, että miten tässä jatkaisi. Saan suunnitelman tehtyä ja jatkan turvapaikan etsimistä. Pääsen jonkin aikaa eteenpäin, onnistun välttelemään muutamia saalistajia, kunnes...

Pariskunta, mies ja nainen, saavat minut kiinni, enkä pääse pakenemaan. He miettivät miten voisivat hyödyntää parhaiten saalistansa. Olen polvillani, kädet sidottuna kiinni ja kuuntelen heidän ideointiaan. Ideat ovat moninaisia enkä voi tietää, mihin he päätyvät. Lopulta he saavat idean ja tietävät mitä haluavat. Mies ottaa hiuksistani kiinni ja pakottaa minut naisen lähelle. Nainen on asettunut sohvalle mukavasti ja on riisuutunut. Mies työntää pääni hänen jalkoväliinsä ja pakottaa nuolemaan naista. Mies siirtyy tämän jälkeen sohvalle katselemaan ja nainen pitää päästäni kiinni ja käskyttää nuolemaan eri tavoin, nopeammin ja hitaammin.

Nuolen naisen toiveiden mukaan niin kauan kuin hän haluaa. Välillä hyväilen suullani hänen rintojaan, kunnes hän työntää minut takaisin jalkoväliinsä, ohjaten voimakkaasti päätäni ja toimintaani. Nainen nuolettaa itseään minulla niin kauan, että hän laukeaa, ja on aivan valmis nussimaan. Mies nousee ylös ja tulee minun luokseni. Ottaa takaraivosta kiinni ja survaisee puolikovan kalunsa suuhuni. Hän pakottaa minut ottaa suihin niin kauan, että hänen kalunsa on kovettunut kunnolla. Mies siirtää minut seinän viereen ja laittaa patteriin kiinni, etten pääse pakenemaan. Pariskunta alkaa harrastamaan seksiä keskenään ja minä katselen sivussa. He nauttivat toisistaan oman aikansa. Ajastaan kun pariskunnan nainen on tyytyväinen, mies toteaa, ettei viitsi sotkea hienoa naista, ja siirtyy minun luokseni. Taas epäröimättä, mies työntää kalunsa suuhuni ja nussii suutani armotta, laueten suuhuni...

Tällaisia ajatuksia tällä kertaa. Tällainen "saalis" asetelma kiehtoo minua kovasti, kuten tässä varmaan on tullut ilmi. Jos vain tällaisen joskus pääsisi toteuttamaan, olisin kyllä tyytyväinen. Jokin siinä kiehtoo minua ja vetää ajatuksiani puoleensa. Sinänsä huvittavaa tilanteessa on se, että vaikka minun pitäisikin päästä pakenemaan ja karkuun, haluaisin myös toisaalta jäädä kiinni ja tulla käytetyksi. Mikä tässä sitten onkaan se tosiasiallinen fantasia?

Kommentit